Sword

21 lutego 2015

Natchnienie dla autorki.

Jak wyżej. Potrzebuję natchnienia. Mam ochotę od bardzo, bardzo dawna napisac jakąś miniaturkę. I tu jest pies pogrzebany: za nic w świecie nie mam pomyśłu o kim, o czym, w jakich realiach. Byle nie Inkwizycja, bo nie znam tematu w ogóle. Za wszelakie sugestie będę wdzięczna, bo zawsze jak pisze miniaturkę to od razu mam chcęc i pomysł na dalsze rozdizły, także...
Pomóżcie mi! 
Kocham Was wszystkich i każdego z osobna.
 Pozdrawiam.

Zevran i Isabella :)

2 komentarze:

  1. Już od dawna czekałam na jakiś wpis. No cóż... może coś o przeszłości magów. O tym jak się męczyli, byli nieakceptowani, prześladowani, niektórzy porzuceni przez rodziny. To dość ciekawy temat. Lub elfy i ich tradycje, dawne dzieje w ogóle przeszłość. Mogłoby być coś o qunari. Dość dużo dowiadujemy się od Stena i w dwójce też jest trochę o tym. Pomysły podałam a teraz czekam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, pisz dalej... To jest piękne ^^ a co do miniaturek może Fenris x Hawke z da2

    OdpowiedzUsuń