Sword

30 września 2013

Dzień dobry bardzo :)

    Ogłaszam, że rozdział jest w przygotowaniu. Jednak ostatnio wena mnie zawodzi i wpada sobie na pięć minut, po czym mnie zostawia z niedokończonym tekstem i tak codziennie. Aż mnie samą szlag trafia.

    Druga sprawa jest taka. Prawdopodobnie blog przejdzie modernizację od strony tekstu, a mianowicie zostanie on w całości poprawiony, bo jak tak ostatnio czytałam wybiórczo parę rozdziałów to niektóre literówki, oraz błędy, doprowadzały mnie do łez....łez wstydu, a nie raz śmiechu.

    Proszę więc o cierpliwość.
    Zawsze dla Was, Patrycja :*


Na pocieszenie filmik:



Głosujcie w ankiecie! Z postacią, która wygra zostanie napisana miniaturka, uchylająca rąbek tajemnicy przeszłości danego bohatera!

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie trzeba, znalazłam dobra betę, która dobrze zna świat Dragon Age i ten kanon :) Ale dzięki za ofertę :)

      Usuń
  2. Świetnie się to czyta
    Kiedy ciąg dalszy? bo już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciąg dalszy się już pisze, ale ciągle poprawiam wcześniejsze rozdziały (jestem na 10)

      Usuń